گیلینگهام 0 کولچستر 3: واکنش نیل هریس سرمربی گیلز پس از اولین شکست در لیگ 2 در این فصل

در این سایت مقالات و اخباری در رابطه با اینترنت و فضای مجازی و تکنولوژی گذاشته میشود.

گیلینگهام 0 کولچستر 3: واکنش نیل هریس سرمربی گیلز پس از اولین شکست در لیگ 2 در این فصل

 

سرمربی نیل هریس احساس کرد که گیلینگهام برای یک ساعت در مقابل کولچستریونایتد تیم بهتری بود قبل از اینکه شاهد فروپاشی آنها باشد.

گیلز اولین بازی را مقابل کولچستر که قبلاً برنده نشدهت سایت افزایش مشتری بود، درست بعد از یک ساعت واگذار کردند و به میهمان اجازه دادند تا دوباره در دقیقه 77 و 82 ضربه بزنند تا به پیروزی 3-0 دست یابند.

نیل هریس.  تصویر مدیر گیلینگهام: @Julian_KPI
نیل هریس. تصویر مدیر گیلینگهام: @Julian_KPI

گزارش: گیلینگهام 0-3 کولچستر

هریس می‌گوید: «باختن هر بازی دردناک است، چیزی که از آن ناامید شده‌ام این است که پس از واگذاری اولین بازی، در آن جا ماندیم، سینک آشپزخانه را در پنج یا 10 دقیقه آخر به سمت آنها پرتاب کنیم.

 
 

"آنچه ناامید کننده بود نحوه گلزنی و این واقعیت بود که در نیم ساعت گذشته از بین رفتیم.

ما در نیمه اول تیم بهتری بودیم، صادقانه آموزش سئو سایت  بگویم، من فکر می‌کردم یک ساعت تیم بهتری بودیم تا اینکه گل اول آن‌ها و گل کمی ما را از بین برد، سپس مجبور شدیم آن را تعقیب کنیم.

کولچستر با یک برنامه بازی آمد، تا بنشیند و از فضا محافظت کند و جلوی ما را بگیرد که پشت سر آنها و وارد مناطق خوب شویم. ما تعداد زیادی توپ در اختیار داشتیم، آیا به اندازه کافی با توپ کار کردیم؟ احتمالا نه.

"گل اول قرار بود کلیدی باشد، مانند چهار بازی اول که ما آنها را به ثمر رساندیم و دیدیم. کولچستر به گل رسید و توانست در ضدحمله به ما ضربه بزند.

من به مدت 60 دقیقه گفتم که هیچ مشکلی ندیدم، یک سیوی که جیک (ترنر) باید انجام می داد، یک موقعیت در ضدحمله که آنها داشتند و ما فقط خودکشی کردیم.

"آنها واقعا گل های ضعیفی بودند که دریافت کردند، که در چهار هفته اول فصل ما نبودیم.

من خیلی از بچه ها ناراحت نیستم، آنها به عنوان یک گروه عملکرد درخشانی داشته اند، اما امروز در یک سوم پایانی حریف به اندازه کافی خلاق نبودیم و گل های واقعا ضعیفی دریافت کردیم، که برای تیمی که تا به حال داشته است. چهار کلین شیت بسیار خیره کننده است.

این فقط نشان می دهد که من در مورد تصادفی بودن لیگ 2 صحبت کردم، هر کسی می تواند هر کسی را در لیگ 2 شکست دهد و این نشان داده است.

این یادآوری است که لیگ 2 چیست،  خدمات سئو یعنی لیگ 2.

 

من یک نگاه اجمالی به چند امتیاز (بعد از مسابقه) گرفتم و یکی از آنها Swindon 6 Crawley 0 بود، از کجا آمده است!؟ نشان می دهد و همه مدیران می گویند، این خیلی تصادفی است.

به همین دلیل است که من در مورد نگاه کردن به جدول بعد از 12 بازی صحبت می کنم. شما باید اجازه دهید آن را آرام کند و مردم راه خود را پیدا کنند.

ما قرار بود یک بازی را در جایی ببازیم و من از نتیجه بازی ناامید هستم، بله. اگر می خواهید ببازید، 1-0 یا 2-1 ببازید و در انتها چکش و زبان را به سمت آن پرتاب کنید تا تلاش کنید و گل بزنید.

«وقتی دو یا سه نفر پایین می‌روی، به خودت فرصتی نمی‌دهی، مخصوصاً وقتی به ۱۰ مرد هم می‌رسی.»

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.